Nieuws uit regio's:

Oss, Eindhoven, Maasdriehoek, Uden
regio's instellen

Anky moet rol als reserve waarmaken

Anky van Grunsven komt daadwerkelijk in actie op de wereldruiterspelen, die van 25 september tot en met 10 oktober in het Amerikaanse Kentucky. De Erpse vervangt Jurgen Pouls, wiens paard Tabasco Tari, geblesseerd is
Advertorial

Golfers slaan af voor Lambertuskerk

Rotary Veghel houdt maandag 6 september een golftoernooi om geld in te zamelen voor de restauratie van de Lambertuskerk. Het toernooi wordt gespeeld op Company Club 'De Hooge Vorssel' in Nistelrode.
Advertorial

Gerard de Kock is nieuwe Prins van Kuussegat

10 reacties

door Kliknieuws op 20-nov-09 14:53

origineel bericht
VEGHEL – Gerard de Kock regeert komend carnavalsjaar over Kuussegat! Hij werd vrijdagavond onthuld tijdens de tweede hofzittingsavond. Prins Gerard d’n Twidde krijgt gezelschap van adjudanten Twan Sigmans en Emiel Barten.

Gerard de Kock (43) is in het dagelijks leven directeur bij uitzendbureau Otter-Westelaken. Hij is al 19 jaar getrouwd met Debbie van Cuijk, een knoeris van origine. Samen hebben ze vier kinderen. Hun ‘klavertje vier’ bestaat uit Malu, Babs, Meike en Joes. Carnaval loopt als een rode draad door het leven van Prins Gerard d’n Twidde: “Carnaval is echt een traditie waar ik mee ben opgegroeid. Een geweldig feest. Gerard is erg druk in het sociale leven. Hij houdt van golfen, fietsen, joggen, voetballen in het Dreamteam van Blauw Geel’38, aan zijn huis aan de Stationsstraat klussen, stappen bij De Gouden Leeuw, coachen bij hockeyvereniging Geel-Zwart en vooral: genieten van het leven. Ook is hij actief binnen de business club van Blauw Geel. “Ik ben supertrots om gevraagd te zijn. Het antwoord was dan ook snel gegeven!”, aldus de opgetogen Prins. “We maken er dit jaar een fantastisch carnaval van! Met Twan en Emiel als mijn adjudanten kan dat ook niet anders. En wat te denken van hun ega’s en kids… super! Na prins Jeroen d’n Urste gaan wij heel Kuussegat op z’n kop zetten. We doen ‘t gèr!”

Adjudant Twan Sigmans (39) is al sinds 2003 lid van de Raad van XI. “Dit jaar is mijn laatste jaar in Raad van XI. Ik kon het me niet mooier wensen dan dat laatste jaar als adjudant in te gaan.” Twan is getrouwd met Heidi en heeft drie kinderen: Noud, Lynn en Harm. In het dagelijks leven is Twan, samen met zijn zwager Maikel, eigenaar van zeilmakerij / recreatiegroothandel Marvella, gevestigd in Veghel. Hij houdt van kamperen en is als trotse vader wekelijks op het voetbal- en hockeyveld te vinden om Noud en Lynn aan te moedigen.”
De andere adjudant, Emiel Barten (43) woont al zijn hele leven in Kuussegat. Hij is 13 jaar getrouwd met Nicole, die al 25 jaar zijn beste maatje is. Ze hebben samen twee dochters: Lynn en Lois. Emiel is al twintig jaar werkzaam bij een meubelproducent in Schijndel. “Mijn ouders hebben mijn broer René en mij het carnavalvirus meegegeven”, vertelt Emiel, die al sinds zijn zesde bevriend is met Prins Gerard. Zijn vrije tijd besteedt Emiel onder andere aan het gezin, fitnessen, zwemmen en uit eten.

Kliknieuws

door C.V. De Flugelaars op 20-nov-09 22:49

Gerard, Twan en Emiel van harte gefeliciteerd.
C.V. De Flugelaars
[aangepast op 22-11-09 11:33]

C.V. De Flugelaars

stuur een pm

door Ties van Esch op 20-nov-09 22:50

Goei trio met mooi trio. Hartstikke leuk. Proficiat en geniet er van.

Ties van Esch

stuur een pm

door CV de Promillikantjes op 21-nov-09 03:21

Gerard, Twan en Emiel natuurlijk ook van ons van harte met jullie benoeming en we gaan er samen een verschikkelijk mooi feest van maken.
Want ook wij doen 't Gér

CV de Promillikantjes

stuur een pm

door Criticus op 21-nov-09 07:53

Gefeliciteerd alle drie, maar jammer dat het al 2 weken bekend was!!

Criticus

stuur een pm

door betton op 21-nov-09 11:18

Ja Vudel zo'n Koning zouden jullie wel willen hebben !

betton

stuur een pm

door HACO op 21-nov-09 18:33

Wij, het Boerenbruidspaar Corrie en Hans en hun getuigen Mieke en Wil, zijn blij met deze prins en adjudanten. Wij feliciteren hen van harte. We gaan er dit jaar samen een geweldige carnaval van maken, want ook wij doen 't gèr.

HACO

stuur een pm

door hohoho op 21-nov-09 18:42

jammer dat de "gewone man "nooit geen prins kan worden. Maar dat kun je ook wel zien als de "prinsen" van veghel ergens op receptie gaan.Dan trekken alleen de dansmariekes de aandacht en de rest staat maar schaap achtig om dr heen te kijken

hohoho

stuur een pm

op 22-nov-09 09:45

@ hohoho : ze noemen Veghel niet voor niets bobodorp

door Criticus op 24-nov-09 14:53

@hohoho: Hoezo geen gewone man. Gerard de Kock is een gewone man. Weet niet waar jij je wetenschappen op baseert.

Criticus

stuur een pm